ייעוץ אישי למנהלים

ייעוץ אישי למנהלים

ליווי מנהלים ברמה האישית אל מול האתגריים הניהוליים ומנהיגותיים העומדים בפניהם.
פיתוח אישי וארגוני באמצעות למידת המאפיינים והצרכים של המנהל, הבנת הסביבה הארגונית, שילוב והתאמה בין האני מאמין והמאפיינים של הסביבה הארגונית והעסקית, הצבת מטרות אישיות וארגוניות ובניית תכנית עבודה לפיתוח אישי.
ליווי תהליכי השינוי וסיוע בניתוח דילמות מנהיגותיות, ניתוחי אירוע, ומתן תמיכה ברמה האישית, הרגשית והמקצועית ובתרגום פרקטי לניהול השוטף.

הייעוץ האישי נעשה מתוך הבנה שבני האדם שונים זה מזה ולכן התהליך הייעוצי חייב להיות שונה מנועץ לנועץ.
הייעוץ האישי מטרתו לסייע בידי הנועץ להצליח בתפקידו ולהוביל את התחום שבאחריותו להצלחה.
אין מדובר בתהליך Coaching בלבד, והמטרה איננה הפרט בלבד.
הייעוץ האישי נעשה בראיה מערכתית ואסטרטגית.
הוא אמור לשרת את החברה באמצעות פיתוח והעצמת המנהל.
ייעוץ אישי למנהלים נעשה מתוך מודעות ל"בדידותו" של המנהל בתהליכי קבלת ההחלטות ובאחריות המונחת על כתפיו.
הייעוץ האישי מאפשר למנהל לשתף גורם נוסף בלבטיו ולקבל סיוע ממשי בתהליכי החשיבה, הניתוח, הגעה למסקנות, התכנון, קבלת החלטות, מעקב אחר מימוש, הפקת לקחים ושיפור מתמיד.

פיתוחי צוות ופיתוחי צוות הנהלה

פיתוחי צוות, פיתוחי צוות הנהלה והנהלות בכירות, הכוללים הגדרת מטרות משותפות, תהליכי עבודה משותפים, יחסי גומלין בצוות ההנהלה, מיומנויות ניהול צוות הנהלה וגיבוש חברתי של צוות ההנהלה בשילוב דיונים, סימולציות ופעילויות גיבוש בשטח.
פיתוחי צוות מתאימים כאשר מוקם צוות חדש, כאשר משתנים חברים בצוות, כאשר מנהל חדש מתמנה לצוות, כאשר יש שינוי במטרות, כאשר יש משברים בעבודת הצוות וכאשר רוצים לחזק ולהעמיק את עבודת הצוות והחיבוריות בצוות.

תהליך פיתוח צוות הנהלה הוא תהליך בונה מנהיגות לראש הצוות ומאפשר לו להוביל את הצוות שלו למקומות חדשים לאור האני מאמין שלו והמטרות הארגוניות שלפניו.
זו הזדמנות מצוינת לגבש את הצוות סביב מטרות אלה וליצור תלכיד מנצח למימוש מטרות אלה

מאמרים אחרונים

בכדי שארגון יוכל להתפתח ולצמוח מרמת הפרט, לרמת הצוות ועד לכלל הארגון, הוא נדרש במודל עבודה בסיסי עם מנגנון יעיל של תחקיר והפקת לקחים. מדובר במנגנון המספק מצע שיטתי להליכי לימוד ושנשען על ערכים של כבוד הדדי, אמינות, פתיחות ושקיפות. באמצעות תהליכי למיד...
בעשור השני של שנות האלפיים, המציאות העסקית דינאמית מאי פעם וארגונים שנוטים לאשליה של ביטחון ביציבות מסתכנים בפיתוח הרגלי נוחות, אשר בסופו של דבר תוקעים את העסק ומונעים את פיתוחו וקידומו. לכן בימינו קיימת חשיבות רבה ליכולת של ארגונים להתאים את עצמם לס...
אחת ההתמודדויות המאתגרות של מנהלים היא היכולת להניע את העובדים בארגון. מה מניע עובדים ואיך ניתן לשמר העובד, את המחויבות שלו ואת המקצועיות שלו לאורך זמן? תשובות במדריך הבא. הנעה או במילים אחרות מוטיבציה, מתייחסת לתהליכי הכוונה ושימור התנהגויות לצורך מ...

אודותינו

שמוליק רביד בע"מ היא חברה לייעוץ אסטרטגי, ארגוני ואישי המשלבת את שלוש מעגלי הייעוץ במטרה לאפשר מתן פתרון מלא בראיה מערכתית ללקוח. אנו רואים בשלוב התחומים מכפיל כוח ייעוצי, המאפשר לחברה לבנות תפיסה אסטרטגית מנצחת להתאים תשתיות ארגוניות התומכות באופן האפקטיבי ביותר במימוש האסטרטגיה תוך ליווי אישי למנהלים בהובלת השינוי והשגת התוצאות העסקיות.

החברה מתבססת על ניסיון רב שנים בארגונים שונים ומגוונים. ארגונים ציבוריים ופרטיים, גדולים וקטנים, חברות הייטק, פרמה, בנקים, הנדסה, קבלנות, צבא, תעשיה, משרדי עו"ד ועמותות. ארגונים מקומיים ובינלאומיים.

מייל
רחוב גלבוע 19 ת.ד 271, רעות, 7179902